Հաշվի առնելով վիճակագրական ծառայության տվյալները' փետրվարին, նախորդ տարվա վերջի նկատմամբ, սպառողական ապրանքների գնաճը Հայաստանում կազմել է 2,3 տոկոս։ Սա բավականին դրական և սպասելի ցուցանիշ է: Այն արդեն իսկ հունվար ամսվա համեմատ նվազել է: Հիմնավորումը, իհարկե, ներքին և ներմուծվող արտադրանքի որոշ ապրանքների գների նվազումն է:
Խոսելով գների նվազման մասին, պետք է արձանագրել, որ նման միտում նկատվել է հացամթերքների, շաքարավազի եւ գյուղատնտեսական որոշ այլ ապրանքների շուկաներում։ Իսկ ինչ վերաբերում է արտաքին գործոններին, ապա այստեղ գնաճային ճնշման թուլացումը կապված է թե՜ ռուսական, եւ թե՜ միջազգային շուկաներում տեղի ունեցող զարգացումների հետ։
Դա արտահայտվում է նրանով, որ նվազել են հացամթերքների ներքին գները։ Ռուսական ռուբլու արժեզրկումը եւ դրան համարժեք գների ոչ համաչափ բարձրացումը նպաստավոր ազդեցություն է ունեցել երկրի ներմուծվող որոշ ապրանքների, այդ թվում՝ ցորենի եւ այլուրի գների վրա։
Հայաստանի սպառողական ապրանքների շուկայում վերջին շրջանում գնաճային էական ճնշումներ չկան միջազգային շուկաներից։ Համաշխարհային տնտեսական թույլ զարգացումների հետեւանքով այդպիսիք չեն սպասվում նաեւ առաջիկայում։
Վաչագան Գևորգյան