Պարզությունը և լակոնիկությունը գովազդի հաջողության գլխավոր գրավականն են: Ընդ որում, պարզ ու հասկանալի պատկեր ստեղծելը շատ ավելի դժվար է: Նույնիսկ ամենահասարակ էլեմենտները կարող են հսկայական ինֆորմացիա պարունակել և ավելի հասնելի լինեն սպառողների համար:
Այս հոդվածում մենք ներկայացրել ենք 30 հիասքանչ գովազդ՝ մինիմալիստական ոճի մեջ:
Եկեք մի պատմությունով, գնացեք մեկ ուրիշով: Գրքերի փոխանակում:
Առանց մազերի ավելի լավ է՝ Veet:
Ոչ ոք կետչուպներն այնպես չի աճեցնում, ինչպես որ Heinz-ը:
125 տարի կինոթատրոններում՝ Coca-Cola:
Ատամի թել Colgate:
Ջեմ՝ La Vieja Fabrica:
Դարվին: Հնդկաստանում Գիտության օրվան նվիրված նախագիծ:
Lego. Պատկերացրեք...
«Նախքանը»՝ անգլերենով, «հետոն»՝ ֆրանսերենով: Inlingua լեզուների դպրոց:
Գլխարկն ամեն ինչ փոխում է: Գլխարկների սրահի գվազդ:
Հասկի և ուղտ: Jeep ամենագնացներ:
Mercedes-Benz անվտանգության համակարգ:
Boots ոտքերի քսուք: Սեքսուալ ծնկների համար:
Քաոսը՝ գերմանական տարբերակով: Բանկային աշխատանք գերմանական ոճով:
Հաճույքը Ձեր ձեռքերում է՝ Playboy:
Մարմելադե արջուկներ՝ նարինջի համով:
Կա ընդմիջում՝ կա KitKat: