2. Արհեստական պահանջարկի մեթոդ
Քողարկված ձևով ստրուկներին աշխատելուն ստիպելու երկրորդ մեխանիզմն է իբր անհրաժեշտ ապրանքների արհեստական պահանջարկի ձևավորումը: Այդ ապրանքները ստրուկին պարտադրվում են հեռուստատեսային և այլ գովազդի, հանրային կապերի կազմակերպման, խանութի որոշակի հատվածներում դրանց տեղադրման միջոցով:
Ժամանակակից ստրուկը ներգրավված է «նորույթների» համար անցկացվող մրցարշավում, իսկ դրան մասնակցելու համար անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցները հայթայթելու համար նա ստիպված է մշտապես աշխատել:
Կարեն Վարդանյան