2. Արհեստական պահանջարկի մեթոդ

 

 

Քողարկված ձևով ստրուկներին աշխատելուն ստիպելու երկրորդ մեխանիզմն է իբր անհրաժեշտ ապրանքների արհեստական պահանջարկի ձևավորումը: Այդ ապրանքները ստրուկին պարտադրվում են հեռուստատեսային և այլ գովազդի, հանրային կապերի կազմակերպման, խանութի որոշակի հատվածներում դրանց տեղադրման միջոցով:

 

Ժամանակակից ստրուկը ներգրավված է «նորույթների» համար անցկացվող մրցարշավում, իսկ դրան մասնակցելու համար անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցները հայթայթելու համար նա ստիպված է մշտապես աշխատել:

 

Կարեն Վարդանյան