Առավոտյան ժամը 8-ին Միլանի կենտրոնի բնակիչները, չհավատալով իրենց աչքերին, տեսան արտասավոր մի բան' ջրից դուրս եկավ սուզանավ, և դա դեռ քիչ է... սկսեցին դուրս գալ նաև նավաստիներ:
Ահա այսպիսի հետաքրքիր գովազդային ակցիա էր կազմակերպել Միլանի ապահովագրական ընկերություններից մեկը «Ամեն ինչ կարող է պատահել» խորագրով: Արդյունքում բոլոր թերթերի գլխավոր թեման դա է :

«Ամեն ինչ կարող է պատահել»

«Ամեն ինչ կարող է պատահել»

«Ամեն ինչ կարող է պատահել»

«Ամեն ինչ կարող է պատահել»

«Ամեն ինչ կարող է պատահել»