Facebook սոցիալական կայքի օգտատերերի «հավանությունները» (Like) թույլ են տալիս կազմել տվյալ օգտատիրոջ հոգեբանական պատկերը, հայտնում է ИТАР-ТАСС-ը։ Նման եզրակացության են հանգել Microsoft Research Centre կենտրոնի և Մեծ Բրիտանիայի Քեմբրիջի համալսարանի հետազոտողները: ««Like»-երը տվյալ օգտատիրոջ նախասիրությունների, ինտելեկտի, քաղաքական հայացքների մասին շատ ավելին են պատմում, քան կարծում են օգտատերերը»,- ասվում է հրապարակված զեկույցում։ Այս կամ այն լուսանկարը, պատմությունը կամ իրադարձությունը հավանելու հիման վրա սոցիոլոգներն ու շուկայագետներն անգնահատելի նյութեր են ստանում գովազդային և քաղաքական արշավների համար նյութեր պատրաստելու համար։

 

Շարունակությունը՝ այստեղ