Պարզությունը և լակոնիկությունը գովազդի հաջողության գլխավոր գրավականն են: Ընդ որում, պարզ ու հասկանալի պատկեր ստեղծելը շատ ավելի դժվար է: Նույնիսկ ամենահասարակ էլեմենտները կարող են հսկայական ինֆորմացիա պարունակել և ավելի հասնելի լինեն սպառողների համար:

Այս հոդվածում մենք ներկայացրել ենք 30 հիասքանչ գովազդ՝ մինիմալիստական ոճի մեջ:

Եկեք մի պատմությունով, գնացեք մեկ ուրիշով: Գրքերի փոխանակում:

 

Առանց մազերի ավելի լավ է՝ Veet:

 

Ոչ ոք կետչուպներն այնպես չի աճեցնում, ինչպես որ Heinz-ը:

 

125 տարի կինոթատրոններում՝ Coca-Cola:

 

Ատամի թել Colgate:

 

Ջեմ՝ La Vieja Fabrica:

 

Դարվին: Հնդկաստանում Գիտության օրվան նվիրված նախագիծ:

 

Lego. Պատկերացրեք...

 

«Նախքանը»՝ անգլերենով, «հետոն»՝ ֆրանսերենով: Inlingua լեզուների դպրոց:

Գլխարկն ամեն ինչ փոխում է: Գլխարկների սրահի գվազդ:

 

Հասկի և ուղտ: Jeep ամենագնացներ:

 

Mercedes-Benz անվտանգության համակարգ:

Boots ոտքերի քսուք: Սեքսուալ ծնկների համար:

 

Քաոսը՝ գերմանական տարբերակով: Բանկային աշխատանք գերմանական ոճով:

 

Հաճույքը Ձեր ձեռքերում է՝ Playboy:

 

Մարմելադե արջուկներ՝ նարինջի համով:

 

Կա ընդմիջում՝ կա KitKat: